Underbara familj

Jag har verkligen tur som har en så fantastisk familj... Och då menar jag HELA familjen :) mamma, pappa, syster, bror, alla deras barn, min man, hans familj och hans syskonbarn. Alla är fantastiska <3

Jag saknar redan mamma och pappa jättemycket och jag önskar att de kunde träffa Stella oftare, men vi får köra på kvalitet framför kvantitet. Tills man upptäcker ett bättre och billigare transportsätt än bil och tåg.

Tack för en underbar semester mamma och pappa, och tack till min syster och hennes "kids" för att ni kom och myste lite med Stella i fredags :)

Kram på er allihopa från oss <3

(pssst... Jag fick förfrågan att skriva en italiensk ramsa som jag brukar sjunga för Stella, som min mamma sjöng för mig. Så här kommer den:

" Batti batti le manine,
che verrá papá
e porta cioccholatine,
tutti a Stella li darrá!
Lecha piatte!
Lecha piatte!"

Den betyder ungefär "klappa händerna för snart kommer pappa, och han har med sig chokladbitar och Stella ska få allihop. Smaskens till sista slicken!"

Hon skrattar varje gång :)


Kommentarer
Postat av: jeanette

Underbart =)

2012-08-20 @ 07:57:40
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Anki

Din blogg e kanonbra! Jag älskar den ramsan, många fina minnen. Gött att ni lär Stella om pasta och sånt. Kulturkunskap! Kramar till er och tack för värme o kärlek! <3

Svar: Haha, om pasta och sånt!!!! Hahaha! <3 U sis!
Nadja

2012-08-20 @ 08:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback