Snabbloggning

Bloggar som hastigast innan jag knyter mig för idag.
Gick upp 05:53 och dagen har gått i ett. är gaaaanska trött nu.
Hur som helst,
Har varit i köpcentrumet med VALLY idag. Mestadels av dagen.
La vantarna på en sak jag letat efter länge, nämligen ett mini-kakfat!
Materiell kärlek, minst sagt :)

Bär vi kom hem fick Stella mat och somnade, då passade jag på att lägga in tomater. Får se hur det blev, men det verkar lovande :)

Sen kom Anders hem och jag "gjorde" gulaschsoppa och bakade baguetter. Det blev gott. Soppa blir så mycket lyxigare om det finns nybakat bröd till :)

Sen skulle Anders på styrelsemöte så jag och Stella följde honom. Jag tog Stella i bärsele så jag skulle kunna gå lite snabbt och lätt och så blev det. Kändes faktiskt ganska gött att promenera med fria händer men med 7kg "övervikt". Mycket bra :)

Har blivit ombedd att göra en kortskiss inför en scrap-tävling så den har jag också gjort ikväll, men den kan jag inte lägga ut här ännu :)

Kram och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback