Skönhelg!

Hejhopp!
Liten sammanfattning av den här srörtsköna helgen :)

I fredags gjorde vi BLT-mackor med dubbelt B och gurka istället för L. Onyttigt? Ja. Värt det? JA!

Igår, lördag alltså, klöv Anders och kompisen FE ved så det stod härliga till. Sjukt mycket blev det så jag tror inte vi behöver frysa i vinter :)
Jag, Stella, VE och AE (FEs fru och dotter) tittade på, fixade lunch och fika, och umgicks under tiden. Mysigt men lite väl slappt. Hade kunnat tänka oss att hitta på nåt, åka iväg eller så, men vi visste inte att killarna skulle hålla på 09:00-18:30...

Sen tog Anders igen dagens mysbus med Stella och jag njöt av varje sekund. Jag gör det när jag ser dem busa ihop för båda är så genuint lyckliga <3 mina älsklingar <3

Efter Stella somnat så köpte vi faktiskt pizza (onyttigt igen) och kollade på film. Eller ja... Jag somnade efter halva filmen. Den handlade om utomjordingar och US navy och en kille som snodde en burrito. Nämnde jag att jag somnade?!

Idag, söndag, har vi haft en "absolut inte boka in något-dag" vilket är extremt sällsynt. Vi har alltså varit helt spontana hela dagen.
Man hade kunnat tro att det innebär väldigt coola äventyr men vi är visst inte så roliga... Hade det varit fint väder så var vi sugna på att åka till Sandhamn och promenera. Har hört att det är jättefint och mysigt där. Småaffärer, tivolikänsla osv. Men idag regnar det... så vi åkte till Ica maxi. Fy vad tråkiga vi låter, hahaha! Nä men det var faktiskt mysigt. Vi har inte varit där förut så vi botaniserade planlöst och Stella sa till när vi skulle åka hem igen. Den lilla sötisen :)
Hon fick hårband idag av mig :) rosa med fjäril på.
Vi köpte jättefina zinkkrukor till Altanen också men dom glömde vi kvar, och kvittot låg i så dom lär vi inte se röken av igen.

Nu tar vi det lugnt i soffan en stund. Jag har bakat en tårta till imorgon och snart ska jag förbereda min och Anders mini-kräftskiva. Håll tummarna för att Stella sover gott ikväll :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anki

Shit vad mycket ved!! Gött jobbat grabbs! Vad gullig Stella är på bilderna. Jag längtar ihjäl mig! Kram <3

2012-08-13 @ 08:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback