Sittande svägis- och kusindag

Idag har jag och Stella umgåtts med svägis och kusinen. Set var supermys! Vi började med att fika hemma hos oss. Jag bakade hallonrutor igår med de hallon jag plockat utanför huset så godsaker hade vi att tillgå. Sen fick småtjejerna mat och sen bar det av till köpcentrumet! Väl där åt jag och svägis lunch och länsade Panduro på allt vettigt de hade kvar. Tyvärr var mycket slut (70% rea) men jag hittade tre söta tyger som jag ska laborera lite med, samt ett tyg som jag ska använda som bakgrund i en tavla... Återkommer om det när/om den blir klar :) Sen fyndade vi barnkläder på Lindex också. Stella är nu stolt ägare av två sommarpyjamasar, fyra par jeans (helt olika varandra), två linnen, en tunika en höstjacka, en sommardräkt, och en bra haklapp med mera. Fattar inte hur affärerna kan gå runt när de säljer ut såhär. T ex jeans för 20kr (ord pris 250) och tunika för 30kr (ord pris 100kr) är priset på några av fynden! Galet men bra! Efter att barnen fått mellis och vi fått fika så åkte vi hem och konstaterade att vi ska köra en liknande repris snart. Nu till dagens stora, nä JÄTTESTORA, grej: STELLA SITTER!!! Ja alltså helt själv! Hon satt i vagnen helt själv medan jag körde och var inte alls intresserad av att ligga ner :) skitglad var hon också :) älskade unge! Jag är världens stoltaste mamma!!!! :) Nu ska jag och älskling äntligen mysa i soffan med film och kolhydratsfri pizza. Har saknat honom så mycket hela veckan när han jobbat och nu är det tamejf*n äntligen fredag!!! :) hejågokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback