Promenadkick!

Jo, jag vet att det inte är något nyhetsvärde i att jag promenerar längre, men eftersom detta återigen är MIN blogg så bestämmer JAG vad som är kul att skriva om... Det betyder ju dessvärre inte att det är kul att läsa om ;) haha!

Idag startade promenaden med att jag pratade med en granne som visade sig vara PT och som kunde tänka sig att ta sig an mig. UBDERBART! Behöver jag säga att jag längtar?! Kroppen verkligen skriker efter att få lite styrketräning men jag får inte till det riktigt när jag är själv med Stella så mkt.
Med den kicken i kroppen var jag besluten att promenera minst till affären (och köpa en stark ost som jag är sugen på att ha till kräftorna som ska ätas i helgen) men när jag kommit halvvägs började det tokregna!!!
"Nåja" tänkte jag och vände hemåt - "jag ska ju ändå börja träna på riktigt snart igen" ;)
Så fort jag kom innanför dörren sprack det upp och solen lyste starkt och vackert igen. Aja, skit samma. 5km är bättre än inget och det var ju fint väder en stund i alla fall :)

I övrigt har jag och Anders nu ätit BLT-mackor som fredagsmys, och nu ska vi kolla på film och hoppas att Stella sover för natten. Den lilla sötkorven <3

Ha en underbar fredagskväll allihopa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback