Nu har jag verkligen gjort en tavla...

Tjipp! Idag har vi hunnit med ganska mycket. Vi har t ex varit och köpt sele till lilla Stella så hon kan sitta i vagnen utan att jag blir för nervös. sen promenerade vi i en dryg timma för att testa den och den funkade bra :) Vi åt sommarlunch på altanen i solen idag. Kall färskpotatissallad med stek, avokado, gurka mm. Sen gjorde jag en tavla. Motivet är en guldbrosch som jag fått till minne av min farmor. Broschen är en orkidé och jag ville använda den på ett bra sätt (jag är inte så mycket för att använda just broscher). Jag tillverkare därför en "bakgrund" som jag klädde i tyg och fäste broschen på. Nu hänger den i hallen och där tycker jag att den gör mycket mer nytta än undangömd i ett smyckeskrin. Ikväll gjorde vi dumpnings och kollade på film. Det är så lyxigt när man får chans att göra det och att ha någon timma för oss själva :) Nu är jag så trött att jag inte vet vad, så nu ger jag mig för ikväll. Vi hörs! Kramar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback