Nä nu får det bli lite ordning på hönan snart...

Stackars lilla Stella har sitt livs första (och därmed sitt livs värsta) förkylning.
Natten var lååååång men utan speciellt mycket sömn.
Tycker så synd om henne. Det märks att hon är krasslig. Hon sitter på mig som en igel!
Hon brukar gilla att sitta bredvid mig i soffan och leka t ex. Eller mittemot mig på filten på golvet och leka.
Men inte idag.
Jäklar du. Bära hela dagen.
Det positiva är ju att hon var kramig och pussig också, även om det var halvmysigt med snuviga pussar idag ;)

Nu sitter vi i bilen och kör. Stella sover och kommer garanterat vara vaken inatt istället, så vi är säkra på att vara zombies imorgon, Anders och jag.


Jag ska skapa en trend by the way!
Vilka är med?

Trenden ska vara att man ska gå omkring med, inte helt subtila, mörk-grå påsar under ögonen.
(Sminkar man dit dem räknas det som fusk och man är "out")

Blanda nu inte ihop detta med den mysko men tydligen rätta "knarkande-modell-looken".
Nejnej, denna trend är annorlunda.
Påsarna ska inte signalera "jag har så kul att jag inte har tid att sova" utan snarare "jag sover så lite att jag inte orkar ha kul"
Dessutom ska man inte vara anorektisk om man vill haka på min trend, nä, gärna lite lönnfet. Kanske, bara kanske på grund av utebliven träning efter graviditet. Kanske även på grund av en och annan micropizze-lunch.

Och när jag ändå är inne på det så ska trenden i stort sett gå ut på att man är lätt genomskinlig i hudtonen i augusti då man, hela sommaren, aktat ihjäl sig för minsta solstråle.

Höll på att glömma. Håret! Håret är helt rätt om man lyckas få till en stram men ändå spretig tofs. UTAN stylingprodukter.

Okej, kom igen nu, handen på hjärtat, vilka är med? Vilka kvalar?

;)


Kommentarer
Postat av: jeanette

Jag e såååååå med =)

2012-08-31 @ 21:33:17
URL: http://mystic-skull.blogspot.com
Postat av: Svägis

Jag kvalar lätt!!! Det jag saknar i hårlängd (räcker inte till en tofs juh...)tar jag igen i extra lönnfetma ;-)

2012-08-31 @ 22:49:10
Postat av: Anki

Håhå!
Jag är på direkt!
Vi kan väl bestämma att man ska ha sletna mjukiskläder med matfläckar på oxå?

2012-09-03 @ 08:36:46
URL: http://djungelmamman.blogg.se
Postat av: Nadja

Välkomna in i trenden alla tre :)
Anki, varför inte ;)

2012-09-03 @ 20:30:45
URL: http://vivalanadja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback