Myssöndag

Idag gick jag upp vid kvart i sju med Stella. När klockan var åtta, när Anders gick upp, hade jag:
Tvättat
Kokat ägg
Kokat alla nappflaskor och sånt
Fixat grejer i bilen som jag lämnade där igårkväll
Fixat i ordning med Stellas barnmat och sånt... Och(!)
Lekt med Stella :)

Resten av dagen har gått i samma bana. Fixat och donat och piffat och trixat. Bara roliga saker, och några fikapauser, men det har blivit mycket gjort och nu är vi faktiskt ganska trötta, allihop.

Regnet smattrar mot rutorna. Det är mörkt ute och åskan går. Vi har tänt ljus.
Hela familjen är nyduschad och vi har delat på en välförtjänt pizza.

Snart är det dags för Stellas kvällsmat och pyjamas sen är det filmkväll för mig och Anders.

I den här känslan stannar jag en stund <3


Kommentarer
Postat av: Anki

Såna dagar blir man stark av på nåt sätt....

Svar: Verkligen! Stark och glad! Stark inuti!!! i själen liksom... Äh! Filosof nästa? ;)
Nadja

2012-08-26 @ 21:30:00
URL: http://djungelmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback