MiniKermits

Alltså ni ska se hur många små bebisgrodor som finns här utanför oss!!! Tusentals!!! Så söta är som :)

Idag gick jag två promenader direkt efter varandra. Först en skogspromenad med grannen med hund. Vi såg grodor i mängder och tog en stig ut en bit. Hon visade mig en jättefin dans/grill/festplats en bit härifrån som jag är så sugen på att besöka vid tillfälle :)
Stella sov gott på den guppiga skogsstigen.

Sen gick jag, Stella och MAXTEN en promenad med båda barnen vakna och sittandes i vagnarna. När vi var lägst bort i ett villaområde en bit bort och precis skulle vända om (ca 30min hemifrån) öppnade sig himlen och det bara ÖSTE ner!
"Tur att man har regnskydd" tänkte jag och satte på det på vagnen. Bara ett problem. Det är visst inte så kul att inte kunna titta ut från vagnen...
Stella lutade sig trotsigt ut och dtruntade i att det regnade. Hon blev fullkomligt dyngsur!!!
Vi skyndade oss hem och så fick hon på sig sin onepiece och massa varm gröt i magen.
Lilla söta gumman, hon skrattade som sjutton när jag värmde henne i handduken och torkade hennes hår <3

Hoppas det är finare väder framöver nu... HAHAHAHA... eller hur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback