Kvällsmys

Jag och Anders har precis kollat på film och tuggat på grönsaker och korv och druckit Loka med smak av persika. Det var med andra ord lyxkvällsmat till filmen!

I övrigt tror folk att jag blir galen snart. Efter en heldag med Stella är jag ganska trött, men knappt tio minuter efter att hon somnat på kvällen saknar jag henne som 17!
Hon är så go nu. Hon pussas och kramas och "pratar" jättemycket!
I övrigt är hennes fötter favoritleksakerna... Tillsammans med hennes lilla dundergris! :)

<3 Mammas älskade lilla hjärtefrö! <3

Detta om detta: Gokväll till alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Anki

Ska ni inte ta o göra en till? Dom blir ju så söta!

2012-08-13 @ 10:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback