Bra dag idag! :)

Ja idag har varit en mycket bättre dag! Till att börja med fick jag sova mer inatt. Stella behövde bara mat en gång. Sen att det blev morgon klockan 05:50 idag får jag stå ut med :) på bilden ser du Stella som har en ny tolkning av begreppet "frukost-TV. Hon kollar på TV och äter upp fjärrkontrollen samtidigt :) En annan bra sak är att det blev en ca 6km lång promenad idag. Dvs en bättre och längre promenad än igår :) Det började inte regna fören jag kom hem heller :) Anders kom hem och åt på lunchen så det var supermysigt också :) Det blev rester av en god gryta jag gjorde häromdagen och kaffe och kaka efteråt. Mysigt! Stella har börjat sitta lite själv vilket är jättekul! Men man måste passa med hand framför, bakom och på sidorna. Och hon vill BARA sitta upp och leka nu :) eller stå :) Nu har vi varit och handlat och när Stella somnat så ska vi steka korv och äta korv med bröd - lyx style! (dvs kryddkorvar, bröd, dressing, gurka, lök mm) Ja idag var en mycket bättre dag. Låt oss hoppas att Stellina sover gott inatt också... Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback