Underbart vårväder!!!

Efter en tid med skrikbebis, sömnlösa nätter och födoämnestest har jag äntligen ett par riktigt bra dagar!!!

Igår spenderade jag och Stella dagen med min vän VE och hennes lilla A. Det var supermysigt och vi hann både promenera, fika/luncha, köra amningsmaraton och handla ihop :)

Igår kväll var Anders hemma hela kvällen efter jobbet vilket kändes helt underbart! Han har mycket att göra nu, så både jag och Stella njöt av att ha honom hemma lite :) mannen i våra liv :)

Inatt sov jag inte så bra då Stella prompt skulle äta kl 01:30, 03:00, 04:00, 05:10, 06:00 och klockan 08:15 gav jag upp. Det var ju morgon så vi gick upp och åt frukost ihop. Jag fick en kalkonmacka och Stella fick en stor latte ;)

Solen lyser jättefint idag så ganska omgående packade jag ner en thermomugg med thé, lite vatten och en banan. Jag satte på solglasögonen och tog en skön promenad. Precis vad jag behövde!
Gick ca 5km och spanade på folks utemöbler, trädgårdsland och kisade mot solen. Jag såg årets första vitsippor och efter en stund åkte jackan av. Den behövdes helt enkelt inte!
Stella sov som en stock :)
Sen fick jag (otroligt nog) även äta lunch innan hon vaknade och nu snart kommer en kollega och hennes dotter på fika.
Om de känner för det så vill jag gå en promenad till.

Så otroligt skönt väder idag och jag har vårkänslor i hela kroppen!!! Yeiii! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback