Underbara vårdag!!!

Det är hysteriskt fint väder idag!!! Iiih!!! Blir alldeles tossig och glad av solen :) 18 grader på altanen!!!

Vi har gjort vårt bästa för att njuta av solen genom att starta dagen med en lång monsterfrukost i ett soligt vardagsrum. Inomhus, ja, men vi har helväggsfönster som släpper in gott om både ljus och värme så man kan börja "sola" redan innan det är varmt ute :)

Sen förenade vi nytta med nöje och promenerade ca 3km med barnvagnen samtidigt som vi delade ut styrelsepapper. Det var riktigt kul faktiskt! Sist gång vi skulle dela ut papper var det mörkt ute, vi frös och jag var höggravid och rultade mödosamt fram.
Nu lyser solen, grannarna är glada och pratsamma och vantarna åkte av halvvägs :) plus att jag kan röra mig ;) SÅ skönt!
Och vilket trevligt grannskap vi har :) Barn som leker, grannar som snickrar, alla hälsar och är glada :)

Väl hemma igen sov fortfarande vår lilla stjärna så vi passade på att sätta oss i våra badenbaden på altanen och njuta av varsin stor och god caffé latte.

Nu har Stella precis fått sin "stora latte" som hon beställde, och håller på att somna i min famn. Hon är lugn, mätt och verkar nöjd med livet såhär långt :)

Nedanför är lite bilder från idag och från helgen hos Stellas mysiga nonno och nonna :)

Vad lyckligt lottad jag är som får ha det såhär bra, och framför allt, som får ha det såhär tillsammans med solstrålarna i mitt liv, Anders och Stella <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback