Menhallå!!!!

April!
Snön ligger tjock utanför huset och träd har gått av på grund av den tunga blötsnö som tynger dem.
Vi har tänt brasan igen och sitter inne och myser.

Igårkväll trotsade vi ösregnet och tog en promenad med vagnen. Det var mysigt. Sen dämpade vi hungern genom att dela på en stor bit princesstårta (biggest looser nästa) och efter kvällsmatningen fixade jag tapas så vi hade att tillgå resten av kvällen. Skrikande bebis slapp vi alltså, och fredagsmys blev det, eftersom vi kunde äta, gå runt/guppa bebis och kolla på TV samtidigt :)

Eftersom det är lördag idag fick jag dessutom sova inatt. Även om man vaknar till är det guld värt att slippa gå upp och byta blöjor, eller sitta på Facebook kl 03:00 bara för att hålla mig vaken.
Tydligen har hon varit ännu snällare än vanligt inatt. Sov i ett svep mellan 23:30 och 05:00!!! Lyllo Anders. Lagom till veckan lär hon vara tillbaka i sina nattsuddar-fasoner.
Nog om detta.

Idag snöar det duktigt som sagt och vår IKEA-tur blev uppskjuten. Vårt alternativ var trädgårdsmässan, men det kräver ju också bilkörning så vi skippar det.

Ikväll blir det bastu för killarna och Tjejkväll för oss damer. Bus ska baka kladdkaka och jag hoppas på en lugn mysig kväll :)

Ha en bra dag allesamman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback