Fredasmys....Zzzzz

Hejsan!

Jag ser fram emot att få en fredagsmyskväll där jag och Anders får lite tid att andas efter att Stella somnat.
Lite snacks och lets dance, inte mer avancerat än så.
Skulle vara lyxigt...!

Jag hoppas på en sån kväll eftersom vi inte ska upp supertidigt imorgon och därför inte behöver lägga oss kl tio, utan kan sitta uppe en stund ihop.
Det förutsätter ju då att vi inte somnar i soffan...
Jag ska göra mitt bästa :)

Hoppas också på att få äta middag ikväll. Igår fick jag vänta till 21:30, men då fick jag iallafall varm mat tack vare folie :)

Ikväll ska jag göra mitt bästa för att inte vara tråkfru och somna direkt efter Stella. Mitt bästa för att göra Stella nöjd och glad och mitt bästa för att inte sluka skålen med Ostbågar och coca colan som jag längtar efter :)

Trevligt fredagsmys på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback