Stockholm City Scrap!

Gissa vad jag ska göra på söndag?!
 
Jag ska på SCRAPMARA!!!!
 
Nedräkningen har pågått ett tag och snart är det äntligen dax! 12 timmar scrapping, pyssel, kortmakeri. Kalla det vad du vill, jag kallar det U.N.D.E.R.B.A.R.T!
Med ett gäng likasinnade damer (och kanske några herrar) ska jag njuta av Stockholm City Scrap!
 


Ett gäng sponsorer och butiker finns representerade och vill du komma dit för att shoppa loss kan du komma och handla hos butikerna från kl 13,00 både lördag och söndag.
Mer information, vägbeskrivning osv. finner du på hemsidan: stockholmcityscrap.blogspot.com samt Facebookgruppen http://sv-se.facebook.com/#!/groups/181853615170317/.
 
Ses vi där?
 
Kram
Nadja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback