Scrapmaran

Hejsanhoppsan!

Vill bara berätta kort om scrapmaran. Mer kan ni gå in och läsa på den sidan om ni vill :) http://stockholmcityscrap.blogspot.com/

Jo!
Först och främst: Tack Fia för en fantastisk dag
Det blev inte jättemycet gjort, men det berodde på att det fanns så himla mycket kul att titta på, trevliga människor att prata med (tack för en bra dag svägis) och att hela eventet var så himla inspirerande att man bara ville gå runt och kika på vad alla gjorde och vilka tekniker som användes!
Jag lyckades göra ett kort som jag ska ge bort i helgen (så jag kan inte visa det här och nu) och en liten tavla som Anders fick, plus att jag lyckades börja på julkorten lite smått.


En liten tavla med ett stort budskap från mig till Anders!

Jag var med och tävlade i en av två för-tävlingar (sen var det massor tävlingar där som jag inte gav mig in i också). Det är första gången jag är med och tävlar så det var lite kul i sig. Sen att det inte bara var kort man kunde göra (hon som vann hade klätt en fantastiskt fin flaska) brydde jag mig inte om. Tyckte det var kul att ens vara med =)

TÄVLING!
Beskriv med ETT RUBRIKSORD vad scrapbooking betyder för dig!
Material som ni får använda:
- endast cardstock (ej mönstrade ark), i lila, gröna och bruna nyanser!
- stämplar
- distresser
- blommor
- stickles/glitter
- charms
- alfabetsstickers
- embossing


Mitt tävlingsbidrag


Mitt tävlingsbidrag vann jag inget med vilket inte så konstigt, ni skulle ha SETT vilka bidrag det fanns... jössses, men jag vann en hel del annat och kom hem med en massa ändå!
Jag vann en jättesöt stämpel för att jag bloggat om eventet. Jag vann jättemånga fina papper och glittriga blommor när jag van i utlottningen av scrapgottor och så fick jag en j*kla najs goodiebag med mig hem!


En superfin vinst till en superglad vinnare - Läckra vinterdesignark och glittriga blommor!


Supernajs goodiebag! Designark, charms, scrapgodis och fina papper med blommor

Sen ska jag ju inte avslöja allt jag shoppade, men jag kan säga att jag är många dies rikare, MÅNGA stämplar blev det och en hel del annat smått och gott.

Har redan anmält mig till vårens event =)

Scrapping är som spa för själen för mig. Herregud vad skönt!
Nu ska jag koppla ner datorn och börja med julkorten istället =)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback