Kort jag gjort... Och bebisavslöjande!

Hejhopp!

Nu har vi haft en mysig och traditionsenlig helg i hemstaden med marknad och allt vad det innebär.
Kokosbollar, renskav, 15 par strumpor… ja… du vet… så där som en traditionsenlig marknad i hemstaden brukar vara ;)
Lugnt har det varit.
Jag har hunnit landa lite i nuet och det är verkligen så, att så fort jag är lugn så känner jag för att skapa. Och vise versa, när jag skapar blir jag lugn… Harmoni!

Så trots att veckan redan är fylld till bredden med ska, borde, och vill (finns inga måsten, eller hur?!) så tänker jag avsätta lite tid för att skapa.
Snart kommer julkänslan att smyga sig på, och då är verkligen olika typer av pyssling det bästa jag vet. Glögg, julmusik, tända ljus, göra julkort och slå in paket… MYS!!! Julen är hos oss och jag har vårt kärleksbarn i magen…

Jag kan omöjligen förklara den här känslan i ett blogginlägg, hur tillägnat det än är. Lycka! Så är det bara!
Jag ser verkligen, verkligen fram emot Julen i år. och allt som nästa år bär med sig =)

Eftersom jag tänker så mycket på det här med att skapa, och eftersom jag har varit så dålig på att lägga upp mina alster det senaste att jag nästan skäms ;) så kommer här några av mina kort från året som gått…
(Jag tog de jag hade på mobilen, så ni får ha överseende med kvalitén)

Ha nu en riktigt mysig vecka,
Kramkalas!


Kompisen Oskar fyllde 30 i maj


Och barndomskompisen Jeanette fick ett flickebarn


Vännerna MB och AKB gifte sig och på scrapmaran i spetember som jag bloggat om gjorde jag deras bröllopskort. Längst till vänster ser du utkastet men mycket händer under själva processen, man ändrar sig liksom på vägen och de två bilderna till höger är resultatet. Hälsningen på insidan är en ficka som vi fyllde med saftiga resecheckar. Bon voyage!


 
Förra veckan slutade min chef. Han är mycket omtyckt och vi kommer sakna honom väldigt. Han fick bl a ett kort gjort av undertecknad. Till vänster är utkastet och de två till höger är resultatet =)


Kommentarer
Postat av: Madde

Min otroligt kreativa, underbara porrhöna med kärleksbarn i magen.

Förstår din lycka och njuter med dig.

KRAMKALAS!

2011-11-05 @ 11:24:14
URL: http://www.spanskablomman.blogspot.com
Postat av: Nadja

Hihi, gullefjun är vad du är!!! =)

2011-11-05 @ 11:38:34
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback