Myshelg med pasta och päron

Hejhopp!

Den här helgen går i föräldrarnas tecken.
Min föräldrar ("pastan") är äntligen här och hälsar på, och det firar vi på alla möjliga sätt :)
Dessutom passar vi på att träffa Anders föräldrar ("päronen") lite extra nu, eftersom de gärna umgås med pastan. Bra kombination, bra att passa på! =)
Pastan kom i eftermiddags och kvällen har vi spenderat hos päronen. Middag och mycket babbel blir det!

Imorgon står en hel del saker på agendan, som husvisning för Pastan, titta på ett par vänners nya lägenhet och sist men inte minst - Pasta, Päron & svägerska med sambo på besök för middag! ♥
Det blir festligt det! (och kanske lite trångt, men så får det vara den här gången, nästa gång har vi ju ett stort hus att träffas i) =)

♥ STORT grattis till Valle och Lena som idag firar 1 år ihop! Ni är så fina! ♥


I övrigt har min första hela heltidsvecka passerat nu, och jag kan säga att jag är HELT slut!
Det har tärt på krafterna att både jobba fler timmar än jag gjort på ett tag, haft mer att göra på jobbet än jag haft på ett tag och samtidigt ha varenda "ledig" timma inbokad med saker.
Funderar ibland på vart den där tiden tog vägen när man hade tid att ta en babbelfika med en kompis på stan eller ta en kopp te och mysa med sin kärlek i lugn och ro...?
Jo, den tiden byts ut mot andra spännande och kanske större saker, men jag tror faktiskt att det är hög tid att bromsa, stanna upp rent av, reflektera, känna...
Vet inte hur jag kom in på det här men jag tror jag behöver ta en fika på stan helt enkelt...

Nån mer som är sugen?


Ganska lyckat kort på en helt jävla vanlig te-sil om man får säga det själv =)
Togs på en fika på stureplan med kompisen ET för en låååångt tid sedan...


Nu ska jag sova, det behövs verkligen.

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Jag är sugen på fika!



Fast det är lite långt kanske...

2011-03-05 @ 11:02:33
URL: http://www.PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback