Omröstningen avslutad

Eftersom det är min blogg bestämmer jag när omrösningen är avslutad, och jag bestämmer att det är nu.

Ett litet "Fy!" till er som uppenbarligen varit inne på bloggen men inte röstat. Nåväl.. ;)

Omrösningen är avgjord och alternativ nummer 2 vann!
2. Näääh, skriv det som faller in, det blir en kul överraskning när du får tid över att berätta om de stora händelserna.

4 röster av väldigt många fler besökande - alla på samma.
Eftersom det (faktiskt) spelar roll så lovar jag att skilta lite i det kronologiska och istället blogga mer när andan faller på =)

Detta kan dock betyda att det kan komma blogginlägg närsomhelst... och hur frekvent som helst...
... hm...
Kanske helt tomt någon dag.... kanske flera om dagen en annan dag...
...
Be aware... be very aware...

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Bring it on babe ;-)

2011-06-26 @ 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback