Bloggen är inte trasig...

... det är bara jag som är dålig på att uppdatera den.

Vi kom tillbaka från en helt fantastisk bröllopsresa i fredags kväll sent, och sedan dess har vi varvat vår jet-lag med midsommarplanering, jobb och bestyr inför flytten. Vi har skitkul, men Nadjas Blogg lider.

Jag vill hemskt gärna blogga om allt i rätt ordning och därför kan det bli ganska fel ibland... när jag nu, fortfarande, inte lagt upp bröllopsdagen kan jag ju inte lägga upp vad jag lagade till middag igår osv... blir väldans kaos i hjärnkontoret då... vissa kallar de struktur, vissa kallar det envishet, eller kanske hopplöshet. Summan av det hela är nog dock att jag måste rucka lite på mina "kronolog-principer" och ta det som det kommer helt enkelt... Svårt det där... kan ju ha en omröstning här om vad ni tycker vetja!

Så: rösta i kommentarsgrejen på något av nedan =)

1. Håll fast vid att allt ska komma i rätt ordning, vi kan vänta och det gör inget om det blir långa glapp mellan inläggen.

2. Näääh, skriv det som faller in, det blir en kul överraskning när du får tid över att berätta om de stora händelserna.

3. Kan inte bry mig mindre, är bara här för att någon på blogg.se tvingat mig. att gå igenom alla bloggar som uppdateras för sällan.

Kom igen och rösta nu! =)

Kram på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Har du kommit såhär långt kan du lika gärna göra dig besväret att rösta ;)

2011-06-23 @ 12:07:42
Postat av: Lina

Välkommen hem till ett regnigt sverige, hoppas ni hade det underbart på bröllopsresan! Och snart är det dags för flytt antar jag. Vi ser fram emot att få hit er till vallentuna.



Ang röstning så

2. Näääh, skriv det som faller in, det blir en kul överraskning när du får tid över att berätta om de stora händelserna.



Kramar Lina med mage

2011-06-23 @ 13:21:49
Postat av: Anna-Karin

Välkommen hem!!!! Vad gäller röstningen så gillar jag nr 2 men du måste bestämma själv.....och då lär det väl bli nr 1 antar jag ;-) ;-)



Kramar Anna-Karin +1

2011-06-23 @ 17:19:24
Postat av: PetramedAochE

Jag röstar 3.

2011-06-23 @ 20:36:53
URL: http://www.PetramedAochE.se
Postat av: PetramedAochE

Nä, jag skojade bara!!



Jag röstar på 2!!!!!

2011-06-23 @ 20:39:52
URL: http://www.PetramedAochE.se
Postat av: Maria

Jag röstar på 2! Kramar!

2011-06-25 @ 20:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback