Snowboardåkning #2, och massa annat kul

Har bara inte fått tummen ur för att blogga de senaste dagarna.

Har ju fått order om att göra ungefär inget alls på min lediga tid... det har gått... sådär...
Antingen har det varit helt hysteriskt mycket att göra vilket lett till att jag prioriterat bort bloggen (fööölååååt).

Annars har det varit mycket kul som hänt, som i fredags, då hade vi gäster och körde Mixology! I detta fall bestående av hamburgare (helt hemmagjorda såklart) och drinkar. En lugn kväll med mycket prat och mys.

I lördags var det inte mindre att stå i, men bara roliga saker! Äventyr i form av snowboardåkning på dagen, en liten tur på tomten, och (andra) gäster på film på kvällen.
Måste bara flika in här att snowboardåkning i alperna och i stockholm skiljer sig en aning åt. Pucklig och toksmal backe med alternativen "knapp eller ankarlift" Fy bövelen vad arg jag var på både backen och mig själv, det gick URDÅLIGT!

Söndagen spenderade vi delvis med att fika hos svärföräldrarna, men framför allt med att leta bröllopsresa på resebyrå Iiiiiih! vad romantiskt det är att sitta där hand i hand, och bli tipsade om var och hur man bäst spenderar 2 veckor med fokus bara på varandra!!!
Vi avslutade söndagen med lite mer reseletande på nätet och lite TV innan vi somnade på tok för sent.

Igår var två mäklare här hos oss, så den kvällen ägnades mest åt det, och idag var en till här.
Alla tre frågade om jag jobbar med inredning, och de tyckte att lägenheten var perfekt stylad, och det tar jag som en komplimang såklart! =)
Imorgon kommer två till och sen får vi se hur många vi ska träffa. Vi måste ju hinna leta bröllopsresa klart också =)

Orkar faktiskt inte lägga upp en enada bild den här gången, och nu är det nattinatti som gäller! Hoppas ni förlåter mig för detta ;)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback