Julen är ute!

Hejhopp!

Igår slappade vi ju som om vi fick betalt för det, men idag var vi lite duktigare.

Vi vaknade och jag gjorde frukost med saker vi tycker om: äggröra, bacon och broccoli. Mums!

Sen satte vi oss och bröllopsplanerade lite. Tärna, Best man, Toastmaster och Toastmadame har fått varsitt mail med instruktioner och en liten hälsning från oss samt att alla fyra fått ta del av gästlistan.
Bara en liten del av planeringen, menså skönt faktiskt göra något så det känns att det går framåt. Och framför allt KUL!
Härom dagen beställde jag lite bröllopsrelaterat pyssel också. Riktigt fina saker till en viktig händelse. Japp! =D

Sen rensade vi ut julen!
Alla prylar och ljus plockades ner och lades varsamt i lådorna som bor i vårt föråd. Vi ses om ett kanppt år, fast någon annanstans =)

Middagsdags och jag improviserade ihop en fasligt lyckad fiskgratain på rester. Kan rekommendera den, receptet la jag upp i inlägget efter detta.

Nu har vi precis upptäckt att stackars Anders som hostat i över ett dygn fått feber också, så snart är det jag som åker till apoteket.

Sen är det lugna gatan för oss så Anders kan bli frisk fort som attan! =)

Ha en skön söndagskväll!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback