Hej 2011!

Vaknade imorse och kände efter...
Japp, lite sliten.

Festen igår får höga betyg, riktigt lyckat.
Studio 54-tema som sagt, alla bjöd på sig själva. Härliga (och tokiga) vänner.


Vi fick en liten ölprovning och sen en härlig nyårsmiddag med trerätters
Hummer, kött och potatisgratain, chokladkaka med hallon!
GOTT!



Efter middagen var det dags för dans, och jag och SusBus kände oss synkade till 70talets ljuva(?) toner.


Tolvslaget firades på gården medan vi såg på mängder fyverkerier, åt chokladdoppade jordgubbar och skålade i skumpa!


Pratade med Sören strax efter 12-slaget. Första telefonsamtalet 2011. Rätt ska vara rätt och det är så det är med distansförhållanden ;)


Vaknade som sagt lite sliten imorse.
Jag och Anders bestämde igår att 1 januari 2011 ska vi baaaara slappa. Bara gosa i soffan och äta pizza.

Jag svarade på en del sms och skickade ett stort tack till gårdagens arrangörer innan jag gick upp och tog en dusch.
Medan Anders duschade passade jag på att göra Scones...
(till mitt förtret upptäckte jag att vi bara hade whiskeyost och ingen vanlig ost, lagom stimulerande på dagen efter nyårsafton, men det gick bra, den var inte så hemsk som jag först befarade)
Sen har vi suttit i soffan mest hela dagen.

Eller ja.... nästan... En diskmaskin har blivit körd och vi har bäddat rent. Finns det något bättre än rena, härligt doftande, mjuka sängkläder?
Lagom mycket har blivit gjort alltså.

Också tog vi en frisk promenad i snöfallet för någon timma sedan också.
Vi kom hem med en dvd-film, lite smågodis och en coca cola.
Sen beställde vi pizza som vi nu sitter och väntar på.
En eller två dagar om året är det filmmaraton och pizza - jag njuter varenda sekund.
Imorgon är det gymmet som gäller, så jag njuter med gott samvete dessutom =)

Hej och välkommen 2011, jag gillar dig redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback