Heldagsmötet börjar klockan nio. ...

100media_imag031 (MMS)

Heldagsmötet börjar klockan nio. Eftersom klockan nio är en timma senare än vanlig tid för mig ställde jag väckarklockan lite senare igårkväll. Tyvärr glömde jag att ta bort den första väckartiden så jag vaknade ändå 06:15. Typiskt. Tid det ändå lugnt i morse. Trött som få, och med en föga fager hosta gav jag mig iväg. Jag skulle till ny adress och raskade därför på stegen något, man vill ju inte komma sent! Kommer fram 08:45, hittar rätt dörr, plingar på, kommer in 08:49. (I perfekt tid för stort möte med andra ord) Tomt. Hittar en glad mötesdeltagare som frågar "är du redan här?", Han måste ha förstått på mitt frågeteckenansikte och fortsatte, "vi börjar ju klockan 10!" 75 min för TIDIG är personligt rekord kan jag lova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback