Snart är det jul,                 Och trot...

img_5558 (MMS)

Snart är det jul,                 Och trots foglossning from hell konbinerat med extrema arbetsdagar så är jag extra positiv till julen i år. Äntligen ska jag och Anders få fira med alla föräldrar samtidigt och hos oss dessutom! Efter jobbet idag åkte vi hem och hade lite glöggmys på en filt framför brasan hemma och nu sitter jag och pysslar med årets julkort. Finns mängder av andra saker att göra men just nu vill jag bara sitta här med min stackars svanskota och ha julkänsla i hela kroppen. Snön ligger vacker på marken utanför och både vi och grannarna har fått stjärnor i fönstren. Så jag ska bara sitta här. Njuta och dricka glögg, mysa och tänka på bebis... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback