Sista dagen innan julledigt!              ...

img_5756 (MMS)

Sista dagen innan julledigt!                                                                                                                 Idag inleddes med föräldrakurs, fortsatte med besök hos barnmorskan och nu sitter jag på tåget på väg till jobbet. En hektisk dag väntar, minst sagt, det är mycket som ska bli klart. På något sätt känns det ogörligt och omöjligt. Allt kan inte bli klart. Men samtidigt är jag fast besluten att, som alltid, göra mitt bästa, pressa mig till det yttersta och få ut så mycket som någonsin går av arbetsdagen. Jag vet att belöningen kommer och en del kommer redan ikväll när jag tar fram något gott, sätter mig ner i soffan med min äkta make, och njuter av att nu, nu kan jag med gott samvete och med positiv känsla vara ledig fram till 2012-01-02!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback