första april igår =)

Vet inte om någon missade det, men igår var det första april. Jag kunde inte låta bli, utan var tvungen att driva lite med min kära fästman.

När han kom ut från duschen efter en hård dag, följd av träningspass räckte jag honom en slarvigt skriven lapp.
Jag sa: "Nån Björn ringde dig när du var i duschen, det lät viktigt och han bad dig ringa upp."
Anders ringde upp Björn, men lade genast på luren när han hörde vart han kommit.
Numret jag hade skrivit på lappen gick till Skansen!!!

Haha, Jag höll på att dö av skratt, men Anders hävdar att man måste vara från Göteborg för att tycka att det där var kul.

Blev du lurad igår?



- Hej, är Anders hemma?

 

Haha, jag skrattar fortfarande =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Helt underbart kul!!!



Jag lurade min kära med att säga att jag åt en 2kg melon med plastsked på bion. Han gick på det direkt eftersom jag är helt tokig i melon men kul var det.



Kram Lina

2011-04-04 @ 14:07:18
Postat av: Nadja

Hahaha, underbart! =)

2011-04-04 @ 20:21:23
URL: http://vivalanadja.blogg.se/
Postat av: Maria

Så bra! Jag dog av skratt!

2011-04-04 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback