(Bara en parentes)

Jag håller på och skriver på möhippebloggen, den är på väg, det är mycket att skriva. Plus att jag håller på att försöka fjäska till mig en och annan bild ;)

Nu till min parentes... ett dilemma rent av:
När det är fint väder är det dags att byta från vintergarderob till sommargarderob.
Men när det är fint väder vill man vara utomhus!
Byta garderobsinnehåll gör man enklast inomhus...

Varför dessa SVÅRA STORA VAL i livet???

;)

skojjjjjjar!!!

I övrigt är mina svåraste val i dagsläget hur bordet ska dekoreras (nästan klart) och, eftersom jag jobbar precis vid en park mitt i stockholms innerstad - vilken restaurang i stan som har bäst lunch-uteservering (dvs bästa solläge i lunchtid).
Livet är hårt ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback