skopunkten!

Jag måste vara den enda bloggerskan i den här världen som inte vill uppdatera bloggen för ofta, för att jag inte vill riskera att folk missar nåt!
kan bara tyda på två saker:
1. Någon form av tro att folk vill läsa om mitt liv (jomen jag baserar den tron på att jag har ett gäng besökare om dagen, det är ju förmodligen inte folk som INTE vill läsa om mitt liv i alla fall)

2. Att jag aldrig kommer bli en framgångsrik bloggerska (å.nej. jag lider.)

Skit samma =)

Igår glömde jag skriva om att jag varit på skopunkten och köpt två par skor. Båda är bootsliknande, svarta och med klack och funkar både bra på jobbet men är tillräckligt snygga för att gå ut med också... Äh, jag visar istället:

och de gick på typ... inte så många pengar =)

Tredje paret blev ett par gummistövlar till Anders. Vad söt han var när han provade dem och frågade:
"hur sitter de här? Ser jag ut som en nybliven villaägare? Skriker de liksom "jag har tomt?""

Visst är det fantastiskt vilka olika kriterier man har när man köper skor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback