Myshelg

Hejhopp!
Nu har jag och älsklingen fullt upp med att unna oss en ledig helg.
Äntligen!
Kan kappt tro att det är sant.

Igår var det tacokväll med TV och somnade tidigt.

Båda helt slut efter ett antal riktigt tunga veckor.

Lång morgon idag, och riktigt myyyysig frukost. Anders var uppe tidigt på ett ärende och kom hem med färska frallor och pålägg och färsk frukt. Härligt!

Nu är jag svart i håret igen också. Anders hjälpte mig med hårfärgningen imorse. Det är SÅ skönt att fixa till det då och då, och för första gången på över ett år gjorde jag det inte hos frisören. 1400kr sparade jag på det minsann!
Eller ok, 800 då, för Anders klippte mig ju inte ;o)

Sen var vi på en shoppingsejour på Nacka Forum. Najs ställe det där.
Jag kom hem med två härliga påsar kläder och så har jag beställt nytt armband till min klocka också =)

Nu är det dags för en liten kräftskiva eller vad vi ska kalla det, med kräftor, ost, kex, vin och film... för bara oss två =)

♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback