sakna lite sådär lagom tokmycket!

Det är så fint när man tycker om någon så mycket att man saknar den andre när han/hon åker iväg en vecka på kurs, eller när man kanske bara är på jobbet lite extra länge!
Att man saknar varandra när man har en kväll på varsitt håll med poolarna, eller när man tränar på olika gym.
Eller när man kanske har så mycket att göra att man inte hinner umgås på kvällen.

Det är få förunnat att få ha den känslan och, på något konstigt sätt, njuta av den!
Veta att man är saknad tillbaka!
Det är vackert, mysigt, och det är stort...!

Men Anders, det här är större!
Jag tycker om dig så mycket att jag saknar dig när du borstar tänderna, när vi är vid olika hyllor i mataffären eller när du sitter för långt bort i soffan!
Inte saknar som i att jag tror att du är borta, nejnej, utan sådär liksom lagom!
Sådär att jag vet, att jag aldrig vill att du ska vara längre bort från mig än absolut nödvändigt!

Precis så tokkär är jag!

Älskling!


Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Var sjutton är "gilla"-knappen?

2010-09-15 @ 16:41:07
URL: http://www.PetramedAochE.se
Postat av: Nadja

Haha, betyder det att du gillade inlägget? Eller att du vill ha FB-support? Hihi

2010-09-15 @ 18:19:19
URL: http://vivalanadja.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

That´s for me to know and for you to spend all night awake wondering about. =P

2010-09-15 @ 18:30:49
URL: http://www.PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback