Jag är uppbokad ikväll!

Hejhopp!

Ikväll är jag minsann uppbokad på en RIKTIGT viktig sak.
Det är en grej som legat i min outlook (kalender) på jobbet och min egna agenda en lång tid nu.
Det är ett evenemang, en sammankomst, ett möte.
Ett viktigt och roligt sådant.
Ett väldigt efterlängtat sådant.

Inga stora kompisgäng
Inga föräldrar
Inga datorer
Inga måsten
Inga förpliktelser
Bara jag och min Fästman!!!

Vi ska ha regelrätt fredagsmys med snacks och film och vete17 om jag kanske t o m stänger av telefonen!

Är man så fullbokad med evenemang, att man måste boka in sambotid i kalendern när man är nyförlovad, då får man faktiskt unna sig att skita i resten av världen en liten stund.


Alla andra: ni vet att jag gillar er, men ikväll är jag uppbokad!
Puss på er



Såhär tomma är INTE våra kalendrar!


Kommentarer
Postat av: P e M

Helt rätt Nadja o Anders!Ha det så trevligt som möjligt. Kram PeM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback