3 år och hur mycket som helst på gång!

Hellohopp!

Obs! Risk för övergulligt inlägg!

I mådags firade jag och drömprinsen 3-årsdag!
Med blandad kompott av vad vi gillar skarpt spenderade vi en härlig utekväll tillsammans.
Vi började med att mötas upp efter jobbet och gå till favorit-sushi-stället.
En tallrik av combox2 både mättade och gladde oss.

Fantastiskt god kombination av sushi och sashimi,
och vi svalde ner de goda fiskbitarna med många klunkar lyxigt bubbel!

Efter middagen, där Anders även fick sin present bestående av gröna marmeladkulor (känner inte så många fler än han som tycker så mycket om sånna) att glädjas över, gick vi till en lyxig hotellounge och beställde in varsin drink.
Sen satt vi och smuttade på drinkarna och pratade om allt mellan himmel och jord i ett par timmar. Tiden går fort när man har roligt =)

Sen var det hög tid för nästa aktivitet.
21:30 började bion vi hade bokat.
Actionfilmen "Resident Evil 4" i 3D. Värdelös film, och ganska dåliga effekter. (Får så dåliga betyg att jag inte bryr mig om att ressencera) men Anders var nöjd över att ha en tjej som går med på Actionfilm på årsdagen, och jag var nöjd över att gå på bio med min prins =)

När vi sen kom hem, klockan aldeles för sent över tolv, fick jag se vad som stod på vardagsrumsbordet!
En STOR bukett med rosa rosor!!!!

Vilken underbar fästman jag har!!!


Härliga tre år har passerat, och härligare framtid stundar. Det är mycket på gång nu.


Bröllopslokalen är bokad, datum är bestämt.
Huset avropade vi idag, för någon timma sen.

Nu kör vi, all in Älskling!




Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Grattis Nadja och Anders!!<3

2010-09-24 @ 11:05:17
URL: http://www.PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback