huslängtan...

Idag har jag jobbat i vanlig ordning, men även fått en del offerter på mailen, den privata alltså.
Offerterna är från husleverantören och det börjar kännas att det närmar sig nu =)
Vi var på tillvalsmöte #2 igår.
Köket är planerat, badrummen likaså.
Vi har specialbeställt golv och trappa och vi är rörande överens om vilken still vi vill ha i huset.
Inte så konstigt kanske, det är den stilen vi är! Helt enkelt! Skönt är det i alla fall, att vara så överens i ett såhär stort projekt.
Ni som vill se bilder får hålla er till tåls ett tag. Vi vill suga på karamellen ett tag först =) men ni kan få se en ganska dålig bild på huset vi valt:


Åååååååh! Jag längtar verkligen tills vi flyttar in i huset, drömhuset! VÅRT HUS!!!!! =)

***

Idag bjuder också på en kväll som gräsänka.
Anders är på kurs och jag pysslar runt själv.
Tvättningen är precis påbörjad och promenad med sötaste VE är precis avslutad. Mycket mysigt! =)

Nu blir det snart matlagning eller bakning... hinner inte med båda men borde verkligen göra något av det... lutar mot en gratain faktiskt, eftersom det är så bra till matlåda. Den som lever får se!

Jag hinner nog inte kolla på alla de där TV-premiärer som alla pratar om i alla fall...

Kram och trevlig kväll på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback