Bastupremiär och trötta "muskler".

Hejhopp!

Helgen som passerade spenderades inte bara med fredagsmys (även om jag verkar fått vissa läsare att tro det) ;o)
Syftet med det inlägget var en sponsring från Ridderheims som skulle läska mina läsare i fyra dagar...
;)
Haha, nejdå.
Bloggdilemma #1 I alla fall för mig, är att uppdatera DIrEkT efter att något hänt. Men jag har å andra sidan bestämt mig för att det är helt okej att jag skriver om saker lite i efterhand. Annars skulle det inte funka med ett heltidsjobb och alla projekt som är igång.

Så,
Här kommer retroaktiv blogg som vanligt =)

Kan ju lova en sak, och det är att jag använt musklerna i helgen...!
Den spenderades nämligen med att vara flytthjälp till svärföräldrarna och att rensa lite i skogen som ska bli vår tomt.
Förutom det, och en del hemmapyssel, så har det varit ganska lugnt.
I söndags var det bastupremiär hos JM!
Inte en dag för tidigt. Ser verkligen fram emot ytterligare en vinter med pulsande steg i snön, de 15 minuter det tar att gå dit, för att sedan sätta sig i en het bastu och summera en vecka av livet med "gängets" glada gubbar och gummor =)
Sällan sover man så gott som efter en söndagsbastu med gänget!

Den här veckan känns lite fullbokad, men jag börjar inse att det bara är jag som målar upp en värre bild än vad det egentligen är.
Det är ju bara måndag, tisdag och torsdag vi har fullt upp efter jobbet, onsdag och fredag ska vi liksom bara träna, och det är ju inte att vara fullbokad =)

En sak är säker: att det här är en bra vecka!
Krispig härlig luft på morgonen. Sol som sticker i ögonen.
Färgerna börjar skifta i skogen.

Underbara höst, här kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback