Peppar,peppar!

Har inte bloggat de senaste dagarna eftersom skrivande får mig att reflektera och fundera, och jag har verkligen inte velat göra det mer än nödvändigt.

Istället har jag jobbat 11 timmar per dag, tränat, pratat i telefon med mamma och pappa och suttit i soffan och pratat länge med Anders.
Han är verkligen fin. Förstår och lyssnar... och gör alltid allt han kan. Gulle!
Krävs inte mycket för att förstå varför jag tänker gifta mig med den karln =)

Har många andra mysiga människor omkring mig. Lycka är att ha kärlek i olika skepnader vart man än vänder sig. Tack för att jag får upptäcka det!
Fantastiskt när man tänker efter...

Imorgon åker vi till hemstaden. Längtar!
Är lättare nu.
Andas sakta men säkert...
framåt...
Längtar och ler. Lycka? Lycka!

Peppar peppar och ta i trä, verkligen!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Hej bruttan =) det ska allt gå bra ska du se, vi har bara lite otur just nu. Tur att vi i alla fall har tur i kärlek =) Japp jag skickar gärna en burk, bara jag får din adress =) Kram

2010-10-21 @ 13:43:27
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback