Fotovernisage

Hejhopp!

Mycket riktigt, som jag skrev i söndags, skulle jag göra det bästa av den här veckan, och det börjar bra.

Igår blev inte pysselkursen av (jag hade reservplats som jag inte fick) men det blev något annat trevligt istället: Fotovernisage med bästa Madde!

Ett glas vitt innan och en taxi a la New York, sen var vi där!

Min konstnärliga ådra fick sig ett skutt och jag blev minst sagt inspirerad. Nu kommer jag inte att investera i kamera det första jag gör, men själva inspirationen, det där djupare, det där som inte går att sätta ord på. Det kom tillbaka! SÅ skönt! Jag behövde det. Tack!!! =)

Vi spatserade hem genom stan... eller ja, genom en bit till tunnelbanan i alla fall, och kunde glatt summera kvällen som lyckad, vacker och tidig. Klockan tjugoinio var jag hemma tror jag =)

Ibland är det spontana och det enklaste det bästa och lyxigaste, bara så, helt enkelt!


NK:s Jul, där är något som skapar stämning!


Vernisage.
Många främmande människor
Puls, stämning, inspiration...


På väg hem, röd linje, blöt om fötterna, gammal tidning
Ensam men lycklig, inspirerad!


Renovering i vår entré
Extremt snyggt om du frågar mig!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh! Söta hjärtat.. Det var en härlig kväll. Spontant blir oftast roligast.

Det gör vi om snart!! Tack för lunchsällskapet idag.

Massa goa kramar

2010-11-24 @ 21:37:16
URL: http://www.spanskablomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback