Mycket bättre dag =)

Hejhopp!

Skönt när man är känner att det går över, eller hur?!
=)

Igår skärpte sig och blev rätt bra tillslut.
Jag började med att göra roliga sak #1 direkt efter jobbet:
Sminka en kollegakompis som skulle på bal på slottet. Ja, det är sant.

Sen fortsatte jag med roliga sak #2:
Åka till guldsmeden och hämta min numera graverade samt inknackade förlovningsring. Jag har typ världens minsta fingrar... =) Nu har vi äntligen en ring var... samtidigt!!!

Sen var det raka vägen hem för roliga sak #3:
ooooh, vad nära det var att jag skrev här vad jag hade gjort! Farligt! Ska ju på födelsedagsfest i Skåne imorgon (tre tjejkompisar som fyller år och har fest ihop) och jag har ordnat något tills dess. Kan alltså inte avslöja här och nu vad det är.

Sen är det dags för roliga sak #4:
Och då menar jag rolig i skrattrolig. Jag hämtade nämligen en något slirig fästman i stan som hade varit på after work med gamla vänner... han har humor, ibland mer än annars ;o)

Roliga sak #5:
Halvrolig egentligen, men ska man resa bort över helgen måste man packa. Så det gjorde vi!

Sen var det verkligen dags att gå och lägga sig, och klockan var över tolv när jag äntligen kom i säng.... men då var jag i alla fall helt färdig för att åka iväg idag.

Idag har jag varit på konferens hela dagen och diskuterat miljöarbetet på det företag där jag jobbar. Mycket intressant och jag är peppad till tusen. Okej, jag kanske inte är svanen själv alla gånger, och man kanske inte vill/kan/orkar gör ALLT som är bra ur mijösynpunkt, men jag anser faktiskt att alla kan göra något!
Konferensen ägde rum på den sedvanliga kursgården på en ö i sthlms skärgård, och tack vare kronprinsessans bröllop imorgon fick vi äran att se diverse spännande båtar åka förbi.
Jag hade aldrig sett en riktig u-båt förr, och än mindre liksom nä den åker omkring! Och så nära!!! Fräckt som fasen!
Ett par stridsbåtar och feta lyxåk fick vi också se.
Mäktigt!

Nu åskar, blixtrar och regnar det så det står härliga till här, och om en halvtimma ska vi åka iväg, så jag har många anledningar att stänga av datorn.
Snart kommer vi 8 personer i två bilar, det blir mysigare det! =)

Ha en kul helg allesammans!!!!

Love
Nadja

Kommentarer
Postat av: Madde

Sminket blev kanon. Det höll hela kvällen.

Magisk afton på slottet!

Tusen TACK för din värdefulla hjälp.

Hoppas helgen i Åhus har varit fin.

Massa kramar

2010-06-20 @ 12:11:50
URL: http://www.spanskablomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback