inspirerad

Hejsan!

Idag har jag varit på motivationsseminarium och gissa om det funkade!?
Jag har visserligen en tendens att suga åt mig vad föreläsare säger men idag var lite extra. Vet inte varför, kanske var jag extra motaglig, kanske var hon grymt duktig.

Mycket vist sas men jag valde att ta med mig några få saker att fokusera på:
- livsindikatorn (vad ger och vad tar energi)
- wild n' crazy (våga vara lite tokig så blir vardagen lite roligare och därmed skapas mer positiv energi)
- välj dina ord (välj 3 ord, hur du vill jobba med att vara)
- definiera din film, där du har huvudrollen, och lev den!

Kände mig helt fylld med motivation och positiv energi resten av dagen, och det håller i sig fortfarande. Så härligt!

Sen var jag och fikade med söta kompisen ET, och nu ligger jag med huvudet i AJs knä och blir klappad i håret medans jag bloggar från nya mobilen och lyssnar på 2 1/2 män på TVn.

Det här här varit en bra dag :-) Jag är nöjd!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst blev man inspirerad!!! Jag med..Hon var klockren. Jag sprudlar av massa energi.



Kram på dig sötnos

2010-02-03 @ 11:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback