Distanspackat inför Alperna...

Ska inte sitta här och skryta aldeles för sent på kvällen istället för att sova...

Tänkte bara nämna att det n bara är tre dagar kvar, sen är det verkligen Alperna som gäller!!!

6 vänner varav en AJ och en SusBus. Kan det bli annat än flummigt, roligt, mysigt och alldeles underbart?
(Ja, det kan även bli brutna ben, skadade nackar och förkylda näsor, men det behöver vi inte ta ut i förskott...)

Så nu, ikväll, så har jag och Susbus distanspackat. Vi har konstaterat att pannband hör till 80-talet, att man aldrig kan ha med sig för många toppar och att det funkar att börja sin packning med strumpor.
Så nu vet vi det!

Imorgon är det heldagsutbildning på jobbet. Ska bli riktigt intressant då det handlar om något som ligger mig varmt om hjärtat och som jag ofta väljer att ta med i mitt dagliga arbete, nämligen corporate social responsibillity!
Allt från miljövändliga lampor, trakasserier och mutor till barnarbete, transportsätt och ergonomiska arbetsplatser behandlas. MYCKET att bita i med andra ord.

När jag tänker efter är det nog bäst att jag går och lägger mig nu!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback