tjugotredje, dan före dopparedan!

Det fixas och donas i vår lilla lägenhet just nu kan jag lova...

Tvättningn är äntligen avklarad (tog bara 4 timmar), och jag har fått i mig aldeles för sen frukost.
Anders kommer hem tidigt idag, jag hoppas runt 14 *Håll tummarna* så vi hinner umgås lite, bara vi.

Tills dess är det städning, bakning, konstruera sista presenten som behövs fixas med och paketinslagning som gäller... Och jag har alltså 3 timmar på mig till detta...
Och där kom jag på mig själv...
Okej, jag får göra det i lugn takt.... får väl se hur mycket av det som hinns med =)
Hmmm....

Vid 15 kommer MH och HL (ett kompispar) hit och fikar, och klockan 18:30 ska jag och Anders till svärisarna för roslagskaka och uppesittarkväll. Som varje år den 23 december. Jag gillar traditioner =)

Jag har förövrigt börjat bli hysteriskt nyfiken på mitt paket. Anders har slått in det jättefint och det är ganska stort... Iiiih! bara något dygn kvar!!!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback