dan före dan före dan före dopparedan

Julmusiken är på!

Igår postade jag alla julkort. Alla utom det till Italien kommer alltså fram innan jul. Bra jobbat av mig!
=)

Julklapparna (nästan alla) är inslagna
-11,5 grader utomhus, snön faller.
Mysigt!
Toppstämning!

Jag har precis tagit en dusch och ska sätta mig och peta in nejlikor i apelsiner... Avancerat eller hur?! ;)
Så ska jag posta något viktigt brev också... Det är mer avancerat... att komma ihåg vill säga, inte själva postandet. =)

Sen tänkte jag baka lite...
Kanske göra lite godis...
Och någon form av middag till min blivande man (som fortfarande inte kan tugga) när han kommer hem från jobbet...

...Sen tänkte jag inte göra mer än så.. idag alltså...
Vi får väl se hur det blir med det =)

Jag gör i alla fall mitt bästa för att göra så lite som möjligt och samtidigt vara nöjd med vad dagen inneburit...
Styrfart. (Dvs Lägsta möjliga hastighet som krävs för att ta dig i önskad riktning)
Tänker inte kasta bort dagar av mitt liv bara för att jag ska ta det lugnt. Glöm det!
Carpe diem, Crea diem!

Ha en mysig dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback