3 advent - måtte jag sova gott i natt!

Efter en händelserik men mysig multipysselhelg, både med VE och svägerskan (4 julkort klara! Tjoho!) samt middag tillagad av duktiga män och ölprovning i goda vänners lag igår, och nu - avslutande filmstund, är det dags att zzzzova och ladda batterierna inför en ännu mer hektisk vecka än föregående.

Lucia, en av mina favorithögtider, imorgon. Jag har inte hunnit förbereda glitter till håret i år. Skandal, men jag ska försöka ta mig igenom dagen ändå. Skönsång får jag ju i alla fall, så jag är nöjd.

Är måttligt nöjd med att jobba mitt i Stockholm Centrum efter gårdagens attentat. Kanske var det en engångsföreteelse, kanske inte. Ovissheten är otrevlig. Åka tunnelbana är det jag tycker lockar minst. Vart tar man vägen om något skulle hända liksom...

Näää, nu är det verkligen sovdax!
Även om jag vet (av erfarenhet vid det här laget) att så inte blir fallet, hoppas jag att få sova gott i natt och drömma om resterande layouter på årets julkort och morgondagens lussefirande.

Godnatt alla söta människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback