vecka 2 - check!

Den här veckan har verkligen varit påfrestande för mina ögonlock.
Ja alltså, att gå från semesterinställning till "vara på jobbet långt innan alla andra-inställning" är ganska stor omställning om man säger så.

Varje dag har jag varit på jobbet kvart över sju och gått hem vid halv fyra.
Ganska bra faktiskt med tanke på att det är mer av eftermiddagen kvar när man kommer hem. Mycket skönt så sett. Problemet är bara att jag inte har vett att gå och lägga mig i tid!
Ekvationen borde vara rätt enkel:

Gå upp klockan 06:50 och gå och lägga sig 23:00 = X timmar sömn.
Gå upp klockan 05:40 och gå och lägga sig 23:00 = ....... ja inte lika många timmar i alla fall.

Nåja, det är mest jobbigt nu på fredagen när jag verkligen vill hålla mig vaken ikväll när vi ska ha vänner över på middag och film, men känner att ögonlocken stretar emot... hur ska detta gå?


Hur som haver...
Den här veckan har varit bra på alla sätt och vis.
Vi har fortsatt att kika på potentiella bröllop och festlokaler, vi har tränat duktigt och ätit duktigt.
Inget småätande i soffan heller. Hönan börjar få karaktär! Härligt! (inte en dag för tidigt)
Mysiga luncher på stan, trevliga eftermiddagsplaner, hemmagjorda middagar, tid att pyssla, planeringsstunder med min prins. Mycket kärlek. Vad mer kan man önska?

Kanske att livet fortsätter såhär? =)

Trevlig helg allihopa!
=)


 
Mornarna på jobbet när man är helt själv är ganska mysiga =)


Kommentarer
Postat av: Madde

Duktig kicka!

Lägg dig i tid på kvällarna och du får en guldstjärna. Ok!

Klart att livet fortsätter på samma härliga sätt..



Ses imorgon.

Kram

2010-08-15 @ 13:17:07
URL: http://www.spanskablomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback