Organisatorisk superskill?

Den här veckan är lite märklig. Den är liksom stötvis stressig och under de "lugna stunderna" är det omöjligt att jobba förebyggande för att de andra stunderna ska bli mindre stressiga… Hänger ni med?
T ex, Jag har nu diverse uppstartsmöten med mina olika projektgrupper på jobbet. Jag har förberett mig inför dessa och kan inte göra annat än att vänta på att de ska börja. Alltså: Lugn stund.
Kan inte påbörja något annat heller eftersom den lugna stunden håller i max 15 minuter.
Sen kommer mötet och det blir till att vara effektiv efteråt eftersom jag vill skynda mig att göra det som sagts eller förbereda nästa sak…  Inte skjuta upp något till senare, det är min melodi!
Knepigt att det funkar men skönt!

Har jag blivit mer organiserad? Skaffat en superskill?
Jag verkar ju hinna med det mesta…!
Eller var min hysteriska period före semestrarna så hysterisk att jag glömt hur det är att ha en normal arbetsbelastning?
Fattar inte att jag har säkert totalt 30 minuter om dagen med tid till kaffe och aftonbladet (eller bloggen hihi).

Är det bra eller dåligt?

Vet ni, nu ska jag på möte. Och jag slipper springa dit och anlända med andan i halsen.

Nu är jobbet kul igen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback