30årsfest på kollo!

Hejhopp!

Har precis tryckt i mig en pizza och en burk Cola. HELT galet.
Vi brukar inte vara sådär, men någon gång, kanske två eller tre gånger om året händer det... Vi syndar! Vi äter pizza som vi ringer efter (hemkörning alltså), vi dricker coca cola och vi pratar och bara myyyyyser! Ikväll kollar vi nog på film och äter lite popcorn. För att vi kan! För att vi vill!
Härligt att kunna välja =)
Underbara liv!

Anledningen att just IDAG är en så bra dag till ovanstående är kompisens JM's 30-årsfest!
Han har verkligen gått all in.
Hyrt ett kollo, bjudit 40 av de närmsta vännerna,  står för mat och dryck så det räckte och blev över.
Tillsammans med hans flicka, min kompis SusBus, ordnade dom tävlingar och lekar. Det dansades till discoljus och för många decibell långt in på tidiga morgonen och självklart sov alla gästerna över.
Årets fest. Lätt! Gött jobbat!

Broshorna var på plats, synkade som alltid!

JM med presenten från oss, En flaska MacMyra...
och en tunna MacMyra som han får dela med Anders och tre gossar till.



VE, Jag och SusBus. Partyeliten?
En riktigt bra trio i alla fall! =)


Tävlingarna utfördes förövrigt i lag som JM och SusBus delat upp, Lagen var olika filmer/serier och det var allt från Turtles till Nile City. Vi hade olika förbestämda "skål-utrop" som var kända citat från serien. Simpsons hade "Doh" och Southpark hade "Oh my god, they killed Kenny!" osv.
Laget jag var med i (A-team) vann tävlingarna (!!!!) och vi vann varsin trisslott och en blinkande sillikon-mjukis. Klockren partymaskot!!!

Jag och mina vinster... och en drink.

Hela festen avslutades med mysig frukost tillsammans imorse och sen var det dags att köra 1,5 timma hemmåt igen.
Supernöjda!

Härlig helg, underbara vänner rakt igenom och nu: runda av helgen med film i horizontalläge i soffan.

Kärlek!

Love!
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback