Kärt återseende

Idag har varit en händelserik dag och jag kommer nog sova gott inatt.

Det började med lyxfrukost. Anders gjorde varma taco-mackor!
Lite mys vid frukostbordet och planering inför dagen.

Åkte och hjälpte svärföräldrarna inför deras flytt. Mycket att göra. Känns bra att man kan hjälpa till lite i alla fall.

Träning! SÅ härligt!
Muskler som blir starkare, kondition som förbättras. Inga resultat på vågen, men skit samma. Resultat på kroppen, i sinnet och självkänslan. Det betyder allt! Än är det långt kvar, men ska man gå en mil måste man börja med ett steg, inte sant?

Telefon med mamma!
Saknar er som 17, väldigt mycket och väldigt ofta. Är så glad att ni är ni! ♥

Lunch med älsklingen och sen Gröna Lund för kärt återseende av gamla kompisen Petra!
Så härligt att se dig igen vännen. Och att se din familj! Nästa gång får vi mer tid, jag ser fram emot det! =)

Sist men absolut inte minst - Bio med Anders!
Såg Eclipse. Mycket bra. Nu har jag sett hela serien utom ettan haha! Ska nog ordna upp sig om jag får någon filmkväll till på mig ;o)

Nu ska jag avsluta här och krypa ner i bädden.
Snart är det dags för en helt ny vecka med jobb, planering, mys och pyssel.... och ännu mera kärlek!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback