Ett eget skatås?

Ooooh! Nytt smultronställe! Måste berätta!

För er som inte känner till vad "Skatås" är, så är det ett område, ett träningsställe, i en skog i Göteborg där man med fördel kan utöva orientering, löpträning, powerwalk mm. Stället har även stretchingstationer och en stor byggnad (vid start/mållinjen) med gym, café, bollplaner etc.
Iom att det ligger mitt i skogen är där fullt med frisk luft och lugn.
Jag och Sören har spenderat många timmar i spåret i Skatås och det stället har kommit att betyda mycket. Både för kroppen och själen.


Jag kan knappt förstå!
Jag har hittat ett eget "Skatås"!!!!!!
Japp, det är sant! Trodde jag förlorat möjligheten för alltid, men detta stället existerar på riktigt! I Stockholm!
Och det blir bättre: Det ligger nämligen bara ett stenkast från vår tomt där vi ska bo!!!!! (vi snackar 5 min cykling)

Lycka! =)

Min träningsmotivation har legat på topp de senaste dagarna och blir inte sämre av det här kan jag meddela.
Jag och Anders tog en powerwalk i spåret, och tyvärr hade vi bråttom hem till tvätten, annars hade vi gått ett spår till =)
Vi var även borta vid tomten och plockade blåbär (finns hur mycket som helst där) som jag ska ha på kakan jag bakat till imorgon då svägerskan kommer på fika hos oss ♥

Middag med fokus på grönsaker och proteiner. Japp, jag är igång igen, och jag älskar det!

Ett litet samtal med Sören också. Planer inför bröllopet, klänningar, hår, nervositet, pirr, fniss. Bästis!♥

Nu ska jag gå och lägga mig och sova gott, STOLT över vad jag gjort idag och NÖJD över hur jag kommit igång och LYCKLIG över hela mitt liv!

Love/N

Kommentarer
Postat av: Sören

Wow! Fan vad gött!

Vi får nästan ta en svängom där när jag kommer upp nästa gång. :)

2010-08-06 @ 08:27:07
Postat av: Nadja

Absolut! Hur kunde jag glömma att berätta det på telefunken?

Klart vi ska göra det! =)

2010-08-06 @ 10:36:38
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback