Efter en helg hos mina föräldrar


Efter en helg hos mina underbara föräldrar har vi med oss den här härligt fyllda lådan med mumsiga godsaker hem.
Finns det något godare än färska, nyplockade grönsaker?

Har tagit en dag ledigt och unnat oss att bli lite bortskämda. Både mina och Anders föräldrar var med och hela helgen har varit supertrevlig.
En liten tur till Hällekis och rörstrand senare är vi dessutom en riktigt fin servis rikare.

Hela kombinationen av lugn, god mat, natur och fina råvaror inspirerar mig till max.
Vi är alla proppmätta men...
Mmmm, jag vill hem och laga mat :-)



(fick lägga in detta inlägg på nytt idag eftersom bilden krånglade i ursprungsinlägget igår, mobilbloggning är inte alltid det enklaste...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback